Datorväska

Sökandet efter en datorväska har väll kanske pågått sisodär i omedvetandet sen jag började ettan på gymnasiet, dvs i tre år?
Jag och min chica tjejer bär oftast omkring på våra små datorer i olika platspåsar? Vem står på tur nästa vecka, MQ? Åhléns? "Vilken påse kör du med idag?"  "Neh min vanliga påse pajja förra veckan?" etc. För täskigt eller hur! haha
Hur som helst alla portföljliknande saker faller mig absolut inte i smaken. Tills nu! En datorväska som inte ser ut som en datorväska! Tjoho
Hittade
denna godbit på shecity's blogg.

image860
Och visst gör den sig minst lika bra i svart! Läcker som tusan
Kostar 599:- på chique.se Dock helt slutsåld =/


Kommentarer
Postat av: Manuela

faaan va snygg väska!!!!!!!!!

2007-10-30 @ 16:31:29
Postat av: Jessica

nu verkar den finnas i lager igen! http://www.chique.se/produkt/id-1163/

2007-11-16 @ 01:44:55
Postat av: Johanna

Jessica: åh, då ska jag spana in den igen! :)

Postat av: Cecilia Blomqvist

Jag har en webshop full med läckert designade datorväskor för oss tjejer... välkommen!
Jag säljer bl a originalet till ovan väska. Harveys Seatbeltbag.

2007-12-06 @ 23:34:47
URL: http://www.style4it.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback