Bio med familjen

Kom nyss hem från bio. Var längesen vi gjorde nått sånt hela familjen faktist.

Strax innan jag åkte till stan imorse så fick jag höra att dom hade bokat biljetter och lillesyrran hade valt film.
Så det blev snabba svängar, först några timmar i stan o sen direkt till Bion.

Den vi såg hade premiär igår tror jag och heter Hairspray!. haha.
Jah vad kan man säga, filmen var en komedi/Musikal och till en början lite seg kanske men sen ganska så skön, för er som gillar dans och musik. stundtals lite för "komedi'ig" för min del men man gick ut därifrån med ett leende på läpparna iaf! happy happy

Filmen handlar om

Tracy Turnblad, en stor flicka med stort hår och ett ännu större hjärta, har bara en passion i livet  att dansa. Hennes dröm är att få vara med i The Corny Collins Show, Baltimores häftigaste dansparty som visas på tv.

Den skulle väll antagligen vara lite grease inspirerad när det utspelas som 50/60 tal, roliga outfits och frisyrer att kolla på iaf!

image772


image773

Kommentarer
Postat av: Nina

hairspray är riktigt bra :) beror mestadels på snygga zac efron, haha.

Postat av: Maria

et var iochförsig pappa som valde film men okej ;) haha

2007-10-21 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback