Benvärmare

Såhär i hösttid, men framförallt vinter är det viktigt att kunna hålla sig varm, framförallt om man är som jag, en riktig fryslorrt! Fötterna är det värsta för min del. När vi kom upp till Dalarna i onsdas höll jag på att frysa ihjäl. Vinterjackan åkte på direkt, men fötterna och benen tog det kol på  trots att jag hade stövlar, strumpor, knästrumpor.

Det va då jag och Mamma kom på att vi kunde sticka oss benvärmare! Har gråa här hemma och det värmer faktist betydligt mer än vad man tror, perfekt att ha i stövlarna i vinter. Köper du benvärmare är dom oftast i akryl. Men vi köpte garn i en Ullblandning (som dock inte sticktes, ni vet att jag inte tål det!) Så det blir ju betydligt bättre kvaité på dom man gör själv när man kan bestämma "innehållet"
Hur som helst är dom färdigstickade nu. Gjorde ett par naturvita! :)

image745


Kommentarer
Postat av: Emma

Åå, så mysiga dom ser ut! ;D

2007-10-15 @ 22:48:42
Postat av: Emil

Feett niceiga ! kanske göra en sån där lång mössa te mej som jah kan glida runt me i backen ? (A)

2007-10-15 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback