Baskrar

image733


Ni vet säkert redan om min stora hysteri gällande baskrar, jag bara älskar dom!
För det första är det grymt snyggt och skönt!
Sen värmer det ju lite oxå, och ser sådär lagomt höstigt och mysigt ut!

Därför satte jag ihop ett litet kollage till er intresserade med snygga fräsha baskrar/mössor som finns i våra närmaste kedjor! För er som gillar mina baskrar i
vitt och svart , så finns dom att köpa på Kappahl. (Som mamma uttryckte det, du kan gå in i en tantaffär och endå komma ut med något snyggt johanna!)

Kommentarer
Postat av: elin

det kom lite, men det försvann lika fort igen :(

Postat av: Jennie

svar : jo ganska många har jag :)
Ha en trevlig kväll gonatt!

2007-10-12 @ 00:09:04
URL: http://www.unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback