Årets första snö

Yes, befinner mig i Dalarna nu, och här snöar det för fullt
Gör det, det hemma?
Vi har iaf varit ute på en prommis idag "ner på stan" som dom säger här uppe ;)
Vinterjackan åkte på utan tvekan! Var svinkallt ute. Frös sönder fötterna och händerna, har knappt tinat upp än
Men Andreas var på topp iaf, med mössan på snisskan!

image725 

Har på mig min nya vinterjacka idag, fick bli en vanlig everest, men den värmer iaf!
Allt vad plånkan tålde, bär även mina nya skinnhandskar från Wedins.

Kommer mer bilder senare, har fotat så mycket på sötingarna här!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch för snö redan, nej här är det inget snö iaf men det beror ju på var man bor, jag bor i Göteborg :)

2007-10-11 @ 13:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback