1 år!

Har ju inte blviit mycket bloggande idag, så jag total glömde att berätta att bloggen firar ju faktist 1 år idag! Började blogga 4 okt -06, jösses vad tiden har gått fort!

Ett år är riktigt långt och det känns verkligen itne som jag bloggat så länge.. kanske för att jag inte bloggade så aktivt i början. Nu känns det mer som en del av min vardag, och det glädjer mig att ni som hittat hit och läser min blogg dagligen gör det! Jag lovar att jag kommer bjuda på flera trevliga inlägg, och som jag sakt förut, ni är mina läsare, så kommentera på om allt och inget, vad som faller er in! :)


image652

Den bjuder jag på, skål på er! ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är en kämpe :) Du klarar allt, jag lovar.

2007-10-05 @ 13:21:14
Postat av: Maria

Världens sötaste :]

2007-10-05 @ 14:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback