Vilka är ni? :)

Satt och fundera lite allmänt på vilka som egentligen läser min blogg?
Ni vet ju endel om mig, men jag har ju ingen som helst aning om vilka ni är egentligen..
Har ju fått endel läsare nu (skitkul! :) men vart befinner ni er i detta långa land?

Alla kommenterar ju inte heller (vilket man inte behöver) men tycker det är jättekul när ni gör det, känns som man får bra med respons och en push i baken på att fortsätta mera! Hur som helst, även ni som inte brukar kommentera hära, utan bara checka läget, skulle va kul om ni alla kunde ta er lite tid att skriva en o säga vart ni kommer ifrån typ, om ni vill får ni vara anonyma! Vet att jag har endel aktiva läsare i Norge, tycker det är jättekul att även ni har hittat hit och har ett fåtal Engelska också!

Men som sakt, vart i vårat avlånga land befinner ni er? (eller annat land!)
Och hur många av er är från Kungsängen? (där jag bor)

image1071

Släng ihop en liten kommentar nu, oavsett om du läser min blogg dagligen eller bara kika in här.
Notera gärna om du läser bloggen dagligen också, vem är du, vart bor du? :)

Jag är bara nyfiken, är ni mer nyfikna på mig får självklart ni också ställa frågor, alltid! :)

Kommentarer
Postat av: Jen

jag läser! hihi
är från kungsängen också då, som du säkert redan vet! :)

Postat av: anonym

Håtuna . kan va svårt o förklara med ligger typ , ah ganska nära kungsängen =)

2007-11-21 @ 22:13:50
Postat av: emma

emma linderoth! 16 år! bor i falun! :)läser din blogg varje dag. pga många fina outfits + bra med uppdateringar :) du är en duktig bloggare! sen vad jag ska skriva om mig själv vet jag inte... går friskvårdprogrammet, sjunger, spelar gitarr och piano. älskar kläder! haa, lite om mig:) du är grym, fortsätt såhär! love your blog!

2007-11-21 @ 22:25:25
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se
Postat av: Melanie

Hi Johanna,
I love your blog, every day I look for new postings!
Unfortunately I can't understand what you write because I can't understand the language you write in. But from some things I think I can understand what you mean ;-) Anyway, your pics are great!
I hope you can understand what I mean, my english is not the best, too...
Hope to see new postings soon,
best wishes,
Melanie!

2007-11-21 @ 22:29:49
Postat av: Anonym

Jag läser dagligen bara för att jag tycker du klär dig snyggt, det är intressant att läsa och att du bloggar flitigt, det gör det mkt roligare att följa!:)kommer faktiskt också ifrån kungsängen, 16 år. Tror jag sett dig irl någon gång och jag kände igen dig här ifrån då.
Fortsätt att blogga, du är bra på det!

2007-11-21 @ 23:00:27
Postat av: Berfa

Läser bloggen dagligen & bor i Göteborg

2007-11-21 @ 23:17:19
Postat av: sara

jag bor i gnosjö..
kolla in min blogg :)

2007-11-22 @ 09:54:22
URL: http://julskoj.blogg.se
Postat av: Ano

Är från Umeå jag :)

2007-11-22 @ 11:03:23
Postat av: Emelie

Heeej jag brukar läsa din blogg like it! , jag bor i kvicksund , mellan eskilstuna och västerås :)

2007-11-22 @ 11:52:36
URL: http://tomorrowistoday.blogg.se
Postat av: Maria

Jeg leser bloggen din veldig ofte. Du har en utrolig fin stil og liker veldig godt å få inspirasjon.
Elsker bloggen din!

2007-11-22 @ 15:23:11
Postat av: Sandra

Jag läser din blogg dagligen och bor i götet :) kul och läsa om dina tips om olika saker blandannat börja använda torrschampo då och då sen du tipsade om det, ibland känner man sig vilsen så härligt med folk som är mer insatta än en själv! Kram!

2007-11-22 @ 16:48:53
Postat av: F,

Jag bor i Bro, precis bredvid kungsängen dåra. Jag försöker läsa dagligen, pga att jag ääälskar dina klädbilder, får bra inspiration av dig! Och du skriver otroligt bra. fortsätt så ! :)

2007-11-22 @ 16:53:19
Postat av: Tove

Hej, jag har för några veckor sedan börjat läsa din blogg varje dag,fastnade första gången jag tittade in ;) Jag kommer från bohuslän, en bit ifrån tanumshede

2007-11-22 @ 18:57:49
Postat av: Frasse

Frasse i ju trogen läsare, å vart jag kommer ifrån vet du no, keep up the good work!

2007-11-22 @ 19:45:35
Postat av: Sabine

hi! I try to read your blog once a week, or whenever I've got some time in my busy life :) I'm from Austria. I understand some of what you post, because I know a bit of Norwegian and there are some similarties to Swedish ;). However, sometimes I really don't know what you are talking about :)) nice blog though! Have a good day

2007-11-22 @ 20:57:38
Postat av: Maia

Jeg leser bloggen din hver dag. Bor i Norge :)

2007-11-22 @ 23:29:43
Postat av: Anonym

Jag är också från kungsängen ;)

2007-11-23 @ 12:23:17
Postat av: Charlotte

Jeg leser bloggen din ofte :) Mange ganger i uka, nesten daglig. Kommer fra Sør-Norge! Jeg liker bloggen og stilen din veldig godt, keep up the good work :):)

2007-11-23 @ 16:58:22
URL: http://home.no.net/chamf
Postat av: Åsa

Jag har ju kommenterat ett par gånger nu! *ler* Kikar in ungefär en gång i veckan. Solklart pga dina klädkombinationer. Vi har lite lika smak! Men.... inte jämt! Jag är 28 år, har två döttrar: Isabelle 7 år och Alicia 2 år. Största intresset är tårtor! Gift med en Stockholmare som jag importerat och vi är bosatta i härliga Norrland... Tihi... Vinterstaden Östersund! Det var lite om mig!

2007-11-23 @ 23:06:05
URL: http://aimer-la-vie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback