Video-bloggning

Jag har bara en liten fråga till er mina läsare (ja för det är faktist erat tycke som styr min motivation)
Vad tycker ni om videobloggning?

Var och varannan blogg man går in på nuförtiden, videobloggar.
Jag tycker både det kan vara kul, och en aning överdrivet.
Jag gillar (som dom flesta kanske vet vid det här laget) foton och bilder och föredrar faktist själv att tex. se en dagens outfit på Bild istället för någon som snurrar runt i kameran. Hur som helst är det en smaksak och varför inte variera sig? Videobloggning kan ju innebära i stort sett vad som helst, att visa upp plagg man shoppar i butik eller bara som en vanlig sak när man går ute på gatan. Så nu mina vänner, vad säger ni?
Sugna på lite videobloggning här på bloggen?

Kommentarer
Postat av: nathalie

nej jag tycker inte du ska göra det.
det känns så tröttsamt att kolla runt på alla bloggar och alla gör samma sak. rar-michaela började med att vlogga och nu ser man alla gör det! samma sak med veckans outfits. måste man göra som alla andra hela tiden?
men detta är bara min åsikt :)
vill du vlogga, så gör det - det blir bäst så :)

Postat av: Rebecka

Självaste idén med videobloggning tycker jag är skitkul, man tar det hela till en 'ny' nivå! Sen att var och varannan bloggare faktiat har börjat med det kan diskuteras :P
men jag tycker absolut att du ska försöka! Det kanske blir din 'nisch' haha!

2007-11-02 @ 14:26:59
URL: http://Reebeckas.webblogg.se
Postat av: Lina

Ja ibland så! :D verkligen kul :)

2007-11-02 @ 15:34:20
Postat av: milla18

hei! kom over bloggen din på stockholmstreetstyle, og liker den veldig godt! Du virker som ei kjempesøt jente med en stil jeg liker godt! Jeg håper du iallfall fortsetter med bilder også hvis du bestemmer deg for å begynne med videoer!

mvh. Milla =)

2007-11-03 @ 16:29:50
Postat av: Johanna

Milla: Vad glad jag blir :) var många som hittade hit pga stockholmstreetstyle och det gjädjer mig :)
Kul att du gillar min stil också!
Kram på dig

2007-11-03 @ 17:26:16
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback