Vi skulle ju bara...

.. prova ut emmas ringstorlek..
Igår efter skolan gick vi ner till centrum, Emma skulle in på guldfynd och testa ut sin ringstorlek (inför julklappar osv.) Jag har ju egentligen sattit upp ett litet köpförbud i min hjärna men det sprack ju lika snabbt som jag knata in i en affär. Lite shopping som sakt!

image955

1. En söt liten axelremsväska, som jag faktist inte kunde motstå, när Emma sammtidit övertyga mig om att jag var tvungen att ha den, så fick den följa med hem! 99:- på Glitter

2. Värmeskydd, en såndär typisk sak som jag bara måste ha för att kunna sköta mitt hår, har vart utan nästan för länge, så det var faktist på tiden att köpa ett nytt, dock tar det alltid imot att köpa sånna här nödvändiga grejjor när dom e så dyra. 160:- Schwarzkopf Osis flatiner.

3. Detta hårspänne fick följa med också, Frasse (Emelie) hade på sig ett när vi var ute i Lördas och det föll mig tokmycket i smaken! Fanns i tre olika storlekar, jag valde det mellersta, hoppas det blir bra. Värt ett försök!
49:- Glitter

Kommentarer
Postat av: Aida

Kjempefin veske! Og fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback