Vad har hänt med Idol?

När Christoffer Hiding åkte ur Idol, tappade nog fler än jag hakan, en storfavorit hos mig, har nog fortfarande inte riktigt fattat att han är ute ur Idol.

Hur som helst var det här droppen! Daniel fick lämna ikväll, många som jag trodde nog att han skulle stå som solklar vinnare i slutet? Det här går inte ihop för mig, inte någonstans, vad hände med det här programet? Och Andreas, vad tusan gör han kvar när Daniel fick åka.... Blä säger jag bara, och inte kan man skylla på att man inte röstade för Frasse röstade tusan ska ni veta! Besvikelse..


image1088

Kommentarer
Postat av: fia

I agree with your point!
men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

2007-11-24 @ 17:27:53
Postat av: Johanna

fia: Ja, men jag förstår inte varför Andreas inte åker? Han borde åkt för längesen... Jag trodde Daniel skulle stå i final :(
Jaha, måste checka in där då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback