sick and tired

Börjar dagen med att klaga? Ja, faktist, kom hem igår och var skit-trött, sov dåligt natten innan. Somnade jättetidigt men blev väckt av Emma 11 på kvällen, ruggigt ont i halsen hade jag så passa på att gå och hämta några bafucin, vaknade sedan 3 under natten, därefter 5 och sen 7 när jag skulle gå upp, dvs riktig oregelbunden natt.
Trots detta går jag till skolan (kort dag) och halsen verkar tusan och hängig.. Nogklagat! så nu lämnar vi det.

Fotade mig själv imorse med timern på kameran, as bra eller hur! Grejjen e den att sladden kom med till skolan, datan lika så, men då ligger kameran självklart kvar där hemma! Aja, ni får stå ut med detta tråkiga inlägg så slänger jag in en dagens när jag kommer hem, om jag inte somnar på vägen!

Happy monday!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Kommer från Borås, eller egentligen Hbg, men är född här.

Det är verkligen alltid man glömmer hemma. haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback