Plugg-städ-pynt Torsdag

I helgen är det advent, vilket innebär att julen är jättenära! Mys med stämning tycker jag, har dock jättemycket som ska göras innan, har sjukt mycket plugg, vet inte hur det ska lösas. Fick även jobb igår oxå, "juljobb", ska agera tomtenissa på posten detta året med (julsortering). vilket innebär att jag kommer komma hem runt 1 varje vardagsnattt och på d blir det skola dagen efter och för att inte tala om alla uppsatser som ska in innan den här terminen är slut!  Ingen julklapp har jag köpt än heller...Som sakt, mycket att göra, men hoppas jag kommer få tid till bloggen iaf, om jag känner mig själv rätt kommer jag säkert annars  ta mig tid iaf.

Men idag är det Torsdag, teminen är inte slut än och mitt mål i år är att inte stressa upp mig för minsta lilla sak. Idag ska jag förhoppningsvis komma lite längre med mitt projektarbete,
plagg nummer två. Försöka göra klart åtminstone en av alla fotouppgifter, och sen det roligaste utav allt, ska pynta lite här hemma! Ljusstaken och julgardinerna ska komma på plats :)

Tills dess, chingeling på er!
Slänger in en bild på min söta Tess som vill vara med överallt

image1120

Kommentarer
Postat av: tilda

herregud vad söt! :)

Postat av: Maria

Tess är min katt :)

2007-11-29 @ 20:58:41
Postat av: Johanna

tilda: ja visst är hon! :)

2007-11-29 @ 21:02:00
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Johanna

Maria: Ja, din med skrutti! ;)

2007-11-29 @ 21:02:32
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Anonym

du ska möjligtvis inte jobba i göteborg? :o :)

2008-12-14 @ 21:37:22
URL: http://esen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback