party- toppar/klänningar...

... i minst sakt olika dess slag!
Jag är fortfarande på jakt, eller ska man säga alltid? efter nya partykläder att fräsha upp med!
Dock vet jag inte om jag skulle kunna gå såhär långt nångång när jag går ut, skulle vara om man blev bjuden på en ruggigt dyr,glamorösa och stor gala kanske..

image1014


... vilket sällan skulle hända i verkligheten!
För att snabbt byta stil totalt så spana in denna "party-top"

image1016


Vad är nu detta kan man fråga sig?
Hitta den nämligen på en blogg och kunde bara inte låta bli att skriva om den.
"En fiberoptisk partytop som går på svagström och batteri"
För mig går denna top helbort!  Idérna tycks aldrig ta slut, ska vi nu knata runt i batteridrivna kläder. no no!


För att återgå lite mer till min smak rekomenderar jag hellre att du sätter på dig något i stil med den här klänningen ,det skulle iaf jag mer än gärna göra!
Den lilla svarta går till allt!


image1017

Kommentarer
Postat av: linn

jag bor där dina morföräldrar bor :)
nära sollerön , vad komsikt

Postat av: Gosha

Jag såg din outfit på feber.se, fy fan vad snyggt! :)

2007-11-12 @ 23:30:59
URL: http://gosha.blogg.se
Postat av: Johanna

linn: Jaha, vart heter stället du bor på då? Gesunda? mora? Jag har nämligen landställe där uppe oxå, björka heter det! låter det bekant? :)

Gosha: Tack ;)

2007-11-13 @ 14:01:52
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback