Om gårdagen

Hellu mina kära läsare! :)image1050
Måste bara skriva lite om gårdagen, verkligen en supermysig kväll vi hade. Alex gjorde underbart god pizza med mozzarella på, godare recept får man nog leta efter! Vi åt i "sallongen", haha neh, vardasrummet, men stort som en sallong! :) Spelade sedan cluedo, var jättelänge sen jag spela, men skit kul när man är flera som spelar! Jag vann såklart(!) haha. Sen kollade vi en film som gick på trean, minns inte namnet, men med jennifer aniston i huvudrollen, någon mer som såg kanske?

Hur som helst, lyckad kväll och kom kanske hem till Emil runt 1, idag har vi bara segat, fick en så mumsig frukost på sängen! (lägger troligen in bild sen;)

Nästa steg idag blir att ta sig hem till Kungsängen, haha. Alltid ett projekt det där!
Vad gör ni denna söndag?

Kramar på er! :)

Uppdaterat!
Visar min frukost på sängen jag fick av Emil, jättegod parmaskinka och nyttig havregrynsgröt, bra kombination med vindruvor och apelsinklyfftor, självklart té oxå!

image1052

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha fått tag på underbaraste killen någonsing. :)

2007-11-18 @ 14:32:59
Postat av: Tove

Jag såg den tror jag, men den gick väl på 4:an. Aja den jag såg med Jennifer Aniston hette iaf The good girl eller något sånt.

Postat av: Anonym

Jag såg oxå! fast den gick på 4;an :)

2007-11-18 @ 18:57:07
Postat av: Johanna

Anonym: va roligt att du tycker det :)

Tove: Jah, den vare nog! aha, gick den på 4an! :)

Anonym: Jag var nog lite vilse i pankakan när jag klämde till med tv3, sorry, ni har rätt! :)

2007-11-19 @ 07:19:47
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback