Nu...

.. är det bara en månad kvar till julafton, nästa helg är första advent då ska julgardiner och annan mysig belysning upp, för att inte glömma tomtarna! Julpyntar ni mycket hemma?
Jag tänkte slå till på mammas röda julgardiner med guld från Indiska, passar inte ett smack till mina tapeter men det struntar jag i, är det jul så är det, nu vill jag har stämning!

Inatt var en jobbig natt, vaknade vid 7 imorse och hade drömt så hemska mardrömar, fy fy, nivet så mycket att man kan inte äns blunda för då kommer bilderna upp igen? Så det var ju bara att tända lampan och börja läsa boken jag fått låna av Emelie, har inte läst på hur länge som helst känns det som? Men nu blev det ju en rätt påtvingad start med den.

Men för att bortse från Natten och fokusera på dagen, så är jag lagomt seg och trött, tänkte plocka upp lite här i rummet o sen tände massa ljus, är inte långt ifrån att gå och hämta ljusstaken där ute i förrådet, men det ska ju egentligen vänta till 1 advent!

image1094

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback