Nitar - hot or not?

Det har under en bra tid nu, setts mycket nitar hit och dit. Likaväl på skor som på armband, väskor och skärp.
Jag har inte riktit snappat upp den trenden så mycket, kan lätt bli to much. Men en liten accesoar är ju aldrig fel.
Men tror nog inte jag skulle gå och köpa mig egna nitskärp,armband etc. Dock så använder älsklingen ofta nitskärp och har ett gammalt med bara "två rader" funtar på att kanske våga mig på det, man kan ju alltid testa. Men enligt mig måste det verkligen kombineras rätt, hos dom som träffat rätt kan det vara riktigt läckert! annars går det bort hos mig.

image966


Vad tycker ni om nit-trenden, hot or not?


Kommentarer
Postat av: emma

ååh snälla kan du inte skriva ett inlägg om hur man bäst får till snyggaste stilen, kobinera, lager på lager medmera? snälla! du är så duktig på att klä dig snyggt.

Postat av: Nathalie

not!

2007-11-08 @ 20:25:50
URL: http://nathew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback