nicest kids in town

Hej på er sötnosar!

Åkte på träning iaf, fick höra att pappa kunde hämta mig efteråt på dansen, så då kunde jag inte motstå trotts min onda hals och trötta kropp, nu är jag iof betydligt tröttare! men det var värt det :)
Vi har en så grymt kul låt på dans nr 2 eller vad man ska säga, ser verkligen fram imot att få visa upp den på vasateatern sen, sådär slängigt "humor-skön" Nu har jag också hittat danslåten på youtube, från hairspray, filmen/musikalen nivet! Kvallen är iof väldigt kass, men det räcker ju att bara höra musiken eller vad säger ni!
Lyssna och njut! eller ah, skratta eller vad ni vill :D



Kommentarer
Postat av: johanna

aha okej, i see :) haha men det fanns ju när du valde också :p bara det att du kanske inte hade fått info om att det fanns :p

Postat av: Emelie

haha åh vad nice den var.. ska bli hur kul som helst att komma och titta sen ;)wuhu!

2007-11-20 @ 09:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback