Nattuggla

Sitter uppe.. vid datan, känns som tiden försvinner när man hamnar framför datorn, helt plötsligt kan man inte veta om man suttit en kvart eller 2 timmar?

Idag har jag haft ungefär 270 unika besökare, rätt normalt nu på bloggen, Jättekul tycker jag att ha så många läsare (japp, för mig räknas det som många!) Många av er kanske bara läser dom översta inläggen och sen "drar vidare" med risk för att låta tjati,  skulle ja iaf bli jätteglad om ni ville bläddra ner till inlägget "vilka är ni :)" Och skriver en liten kommentar (anonym om ni så vill!) om vart ni kommer ifrån, kul att veta vart ni läsare befinner er någonstans och känns lite tråkigt att veta genom statistiken att 270 läst min blogg idag men endast 15 bor någonstans?

Jaja, inget tvång, men skulle glädja mig mycket! :)


Idag
har vi ätit hemmagjord pizza, jag, mamma och Älsk gjorde :) Slår inte Alex's pizza som han gjorde förra helgen (otrolig!:) men var iaf, väldigt gottt!
Idag lät jag älskling fota maten, jag ger mig verkligen inte, nån gång måste någon maträtt bli fräsh på bild, pizza var dock ett dåligt val, tycker inte det gör sig bra på bild, egentligen ingen "snabbmat" gör det, kan lätt se flottigt och ah, fett ut? (dock är inte denna pizza onyttig nånstans och för er som är hälsosamma som min familj så gjordes pizzadegen på nyttigt dinkelmjöl och osten är mager.. etc)
Här får ni iaf en bild som Älsk tog, inte kan jag bortse från hans tappra försök! Gott vare :)

image1080

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback