More coming up

Hej mina trogna läsare!

Imorgon är det tordag och jag kommer att vara hemma, iaf till att börja med.. Blir endel pluggande kan jag tänka mig men tänkte även satsa på att blogga om lite stuff som jag tänkt blogga om i några dagar. Har ju inte varit så många inlägg dom senaste dagarna? eller vad säger ni? Kanske bara jag som fått för mig det då jag haft min laptop i skolan.

I söndags om jag inte minns fel var jag hos farmor och farfar och hör o häpna jag råffade åt mig, eller rättare sakt bad snällt att få ta del av farmors skärp, väskor, kofftor etc. Och först nu har jag förstått vems mitt stora klädintresse kommer ifrån. FARMOR!
Inte nog med att hon har två klädkammare och 4 garderober utan även lådor med kläder i. Kan inte tänka mig hur mycket jag kan ha samlat på mig när jag är 70 bast. Hur som helst hade hon tokmycket(!) skärp, smala och i lack! Fick med mig några hem, även en cardigan oxå, självklart oversized. Och lite axelremsväskor ("tantmodet" passar mig perfa!) Farmor blev bara glad av mitt visade intresse så hon skulle ner till källaren och leta efter mer godbitar :)

Så det får ni iaf se mer av imorn hade jag tänkt. Sen har jag nämligen en päls hängandes här hemma också, som mamma tog hem från morfars övervåning (där mamma bodde som liten) Japp, nu letar jag kläder överallt för inspiration! Är lite osäker på den, men ska självklart visa er och fråga vad ni tycker, fick sån jädrans inspiration när jag såg denna
Emma nygrens ,coola päls och det var då det slog mig att jag sett en päls hos morfar, och mycket rätt mamma hade visat mig den när jag befann mig vid sisodär 10års ålder, vissa saker sätter sig tydligen lättare i minnet än andra!

Hur som haver, ni är altlid välkomna att tipsa mer om vad ni vill se/läsa om här på bloggen! Alla förslag och tips är välkomna, hade fått lite förfrågningar om jag skulle kunna blogga om olika sätt att kombinera snygga med enkla outfits, så det ska jag självklart göra, men behöver en medhjälpare för det projektet (en som fotar!) men det kommer.
Men annars, mer mer tips! Vad är bra? mindre bra? Vill se mer av?
Och ni, kommentera mera! It makes me happy :)

Kommentarer
Postat av: linda

jaha :/ nej sånt är inte alls kul.. tyvärr sitter jag med lite svullen läpp nu igen. fast denna gång den undre. det är så konstigt.. får kanske ta å kolla upp det! åh - älskar när man hittar saker som ens mamma, moster osv hade förut =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback