mitten av november

Hej på er
Idag vaknade jag hyffsat tidit för att vara en lörda, vid 9 sisodär, vilket jag förstår nu va lite för tidigt för jag är supertrött redan. Bestämde mig för att följa med syrran på gymnasie-mässan då man endå var uppe, blev brådis (som vanligt) och därav körde jag bara en lager på lager outfit med ingen som helst tanke bakom vad jag egentligen fick på mig. Nåväl, syrran hade inget som helst angagemang i att fota mig, så fick ställa mig mitt i smeten på mässan, vilket resulterade i två enkla klick och suddiga bilder...



image1048


♥ Underst har jag en ljusgrå tunika
♥ Ovanpå det en mörkgrå kofta
♥ En svart sjal/halsduk
♥ Nertill ett par grå ribbade strumpbyxor
♥ Ankelbootsen i svart mocka
♥ Sist men inte minst min gamla skinnjacka och
en axelremsväska från second hand

Kommentarer
Postat av: emma

men lika sjukt jävla snygg ändå. haha:)

2007-11-17 @ 14:52:32
Postat av: nathalie

fint :) som alltid!

Postat av: Johanna

svar: Tack tjejer, ni är verkligen uppmuntrande :)

2007-11-17 @ 16:43:39
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: ellenh

fint ! :)

2007-11-17 @ 19:13:04
URL: http://ellenh.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är kanonfin! Haha, det är ofta svårt att få folk att fota - jag tvingar min pojkvän ibland, men av någon anledning ser jag alltid så himla dumglad ut på bilderna han tar. Det är mycket lättare att se lite cool ut när man kan fota själv och ingen ser en, haha! Tycker både du och syrran gjorde ett bra jobb. :)

2007-11-17 @ 23:19:03
Postat av: Johanna

ellenh: Tack

anonym: åh, va gullig du e :) Tyckeru dom blev bra? Jag ser mest allt suddigt o nä, är väll kanske ganska van iof att min kompis Emelie fotar väldigt angagerat och länge, då blir alltid nån bra!

2007-11-18 @ 14:19:23
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback