Lista

Jag är egentligen inte så mycket för listor, mestadels för att andra kanske tycker det är tråkigt att läsa? Dock har jag kommit på mig själv med att läsa andras listor ibland och kan tycka det är ganska givande, alltid något nytt man får reda på! Så here we go, läs om du vill :)

Hur gammal är du om fem år? 23 år

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen än så länge?

Hur lång är du? 1.63cm

Vilken är den senaste filmen du sett? Shrek den tredje

Vem ringde du senast?  Emil

Vem ringde dig senast? Emil

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helt olika

När såg du senast din mamma? Imorse

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? Halv 11 kanske.. 

Vilken är din favoritplats? Sängen

Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag alltså 28? Förhoppningsvis har jag en lägenhet i innerstan där jag bor med min pojkvänn, kanske tillåme barn?

Vad skrämde dig om natten som barn? Ursula! Nivet den elaka häxan i Ariel (den lilla sjöjungfrun) Jag hade henne även som barbiedocka i min barbielåda, trodde hon var under sängen och skrämde mig varje natt!

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Måste väll varit något som jag och Emma skrattat åt!

 Hur stor är din säng? 120*200

Har du stationär eller bärbar dator? Både och

Sover du med eller utan kläder? Frusen som jag är så sover jag oftast i sovlinne/tshirt, pyjamasbyxor och är det riktigt ruggit även i strumpor!

Hur många kuddar har du i sängen? 6, sover med 2 dock

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ingen har väll missat att jag är en skoälskare? Dock tycker jag nog det är bekvämast att få knata runt i strumpor.

Är du social? Självklart!

Vilken är din favoritglass? Magnum mandel (dock på pinne, struten är för stor och mäktig!)

Tycker du om kaffe? Nej

Vad dricker du till frukost? Olika, juice eller vatten

Kan du spela poker? Joda

Tycker du om att mysa/kela? Ja

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? nej

Kan du några andra språk än svenska? Inte flytande iaf!

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Äger du dyrbara smycken? dyrbara för mig iaf

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd hjärt-ram

Kan du byta olja på bilen? Skulle inte komma på fråga!

Vilken var den senaste boken du läste? Var riktigt längesen jag läste faktist, men det måste varit någon av gossip girl böckerna, Har dock lånat en bok av Emelie som ska börja läsas snart "sushi för nybörjare"

Läser du dagstidningen? Ja

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

Dansar du i bilen? Lite svårt kanske, men man kan ju alltid digga ;) haha

När var du i kyrkan senast? På min lillasysters konffa i maj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback