Jympa-pass

Idag är jag väldigt slapp i min outfit, har nämligen lite brådis, ska möta upp Emma i stan aldelles snart så ska vi köra ett medel-pass på gymmet. Idag bär jag även min nya väska! (köpte igår) Perfekt att ha när man ska på träningar eller behöver mykke grejjer, går lätt att ha som lite "snyggare bag" eller som vanlig väska i handen!
Perfect

image964 image965


♥ Marinblå cardigan, Gina tricot
♥ Grå tée, H&M divided
♥ Midjehög kjol, H&M
♥ Ribbade strumpisar, Åhléns
♥ Raggsockor
♥ Svarta boots, eventuellt mina bruna stövlar
♥ + Mörkbrun väska/bag, wedins (NY)


Bloggar när jag kommer hem, hoppas inte passet tar död på mig! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har en likdan väska fast i svart, visst är den snygg? :D

Postat av: Tina

Jeg DIGGER stilen din =D

2007-11-08 @ 17:03:56
Postat av: jessica

Jättesnygg outfit!

2007-11-08 @ 17:37:39
URL: http://jessicachristine.blogg.se
Postat av: Johanna

Tina: Tack, va kul :)

2007-11-08 @ 19:16:40
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback