Julklappar

image1077


Julen är den mysigaste högtiden på året, enligt mig. Jag bara älskar den, det är inte bara julafton som är speceill utan stämningen med julen, när första advent kommer (nästa helg redan!) då man bara räknar ner inför julen, ljusstakar, tomtar, julbak, julkalender, tända ljus, mys, allt!  

Sen kommer vi ju till det här med julklappar, ge och få, hur mysigt är inte det! För att slippa julklapps-hysterin i panik om vad man ska köpa, så föreslår jag att man gör en önskelista! Jag tänkte spåna lite på min nu, så slipper mamma klaga på att hon inte har nån aning om vad jag önskade mig. image1078
För önska får man alltid göra!

Vad önskar ni er till jul? :)


.

Kommentarer
Postat av: sara

Kläder å så :) Vad önskar du dig? :)

2007-11-22 @ 21:15:15
Postat av: Johanna

sara: Jag håller på att spånar på en önskelista, tänkte visa här på bloggen sen, så håll ögonen öppna! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback