Idol update av Emma

image1047

Nu är idol i full gång. Jag, Emil och Johanna sitter bänkade! Ikväll är det gospel som står på listan, rätt härligt faktiskt! ;D ikväll var Daniel överlägset bäst och låten han valde gjorde ju bara det hela bättre! Den som åker ikväll hoppas jag är Mattias, han blir rätt tråkig i längden asså :/ .. sen har jag aldrig gillat Andreas, men han var faktiskt bra ikväll tyckte jag. Så nej, den här gången är det okej om andreas är kvar. 

Nu har ni bloggläsare fått ett litet inlägg av Emma oxå, inte helt fel va? ;)
Ha en trevlig kväll allihopa och ta hem det här ikväll daniel, vi hejar på dej! ;D


//Emzzzz

Kommentarer
Postat av: Alex

Trevlig kväll själv :)
hoppas också andreas eller mattias åker :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback