Hemma-dag

Hej på er!
Idag är det hemmatorsdag för min del, har massor att göra och har hitils inte gjort något?
Vart tar tiden vägen egentligen? tycks alltid försvinna bort vid sånna här hemma-dagar..
Segt blir det också..hur som helst, ska jag sätta fart, städa rummet och sen har jag några viktiga grejjer att posta! Så ut ska jag, och bra är väll det!
Idag  vågade jag  mig på att prova nittskärpet



image1033

♥ Svart top, Gina tricot
♥ Mörkgrå ribbade strumpisar, Åhléns
♥ Nitskärp, Emils gamla

Kommentarer
Postat av: emma

åååh älskar din stil:) nu har även jag startat en liten modeblogg.. hehe. men vet inte om jag vågar ge reklam för den än!

Postat av: Johanna

emma: Tack gumman, alltid lika gulliga kommentarer. klart du ska göra reklam för den, vad ska du annars med den till! :)

2007-11-15 @ 14:57:29
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback