Friskis


image953

Nu ska det sättas igång på riktigt. Gym-kortet har gått ut så jag och Emma tänkte satsa på gympa-kortet nu istället. Tror det blir lite mer effektiv träning när det finns så många olika pass att välja mellan, oavsett om man vill träna kondition, styrka, kordination eller vad som helst :)
Aerobics blir nog min favvo o så har dom dessutom börjat med "dans-pass" Kanske mest väldigt grundläggande dans men endå, träning som träning!
I veckan sätts det igång!

tränar ni något? :)


Kommentarer
Postat av: Josse

Tycker det var ett ypperligt val! Jag kör själv minst fyra pass i veckan plus några timmar på gymmet. Man måste ju se bra ut naken också :P Men ska jag vara ärlig så är gymmet bara en ursäkt för att spana efter grabbar med hockeyröv...

2007-11-06 @ 21:09:02
Postat av: Natalie

Svar: Okej, då ska jag titta efter den på Indiska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback