En annorlunda..

.. dagens outfit-bild fick det bli idag. Är alltid lika svårt och tråkigt att fota svart tycker jag, fastnar lixom inte på bild alls och därför tog jag istället några närbilder på denna nya tunika! Jättemysig att ha bara till strumpisar, i sånna här kläder trivs jag bäst! Kostade 149:- och kommer från Cubus (aldrig handlat där förut!) brukar ni shoppa där?



image1068

Uppdaterar!
 
tykcte det var så tråkigt att bara visa en tunika och strumpbyxor, glömde helt bort stövlarna och då kunde jag likagärna visa tjocka pluffsiga vinterjackan, inte det läckraste, men vad gör man när det är pissväder!
Mammas sjal fick ge en färgklick!

image1069

Kommentarer
Postat av: Emily

Fint :)

Postat av: nathalie

mycket söt klänning :)

2007-11-21 @ 16:09:24
URL: http://nathlyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har en likadan i blått :)
Alltså cubus är en affär man inte kan sätta fingret på, för det finns så mycket konstigt där, men då och då hittar man sina små pärlor där som man bara blir helt kör i. :)

2007-11-21 @ 17:31:54
Postat av: johanna

jaha okej, då hajjar jag :P nej, jag gick samhälle på ubg först, och det sög verkligen, så därför bytte jag :p

2007-11-21 @ 17:33:59
URL: http://johannaarreman.blogg.se
Postat av: lisa

Fin tunika! Har faktiskt aldrig shoppat på Cubus. Kanske ska ta mig en titt nu :)

2007-11-21 @ 19:05:36
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Johanna

Emily: tack!

nathalie: Ja visst varen, föll mig i smaken direkt, tack :)

Anonym: Jaha, jag såg den bara i svart :) eller hur!, det krävs att man orkar kolla runt endel om man ska hitta sina godbitar, och igår hängde dom bara framför mig! visar min andra godbit senare ;)

Lisa: Ja, jag har heller aldrig gjort det :) , en affär man lätt går förbi, men har man ork/tid/lust att leta runt så kan man faktist hitta sig någon gobit, lite underskattad affär det där.

2007-11-21 @ 19:32:22
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback