Emils outfit

Here we go again!
Några av er tyckte det var kul när min pojkvänn gästade med sin outfit för ett tag sen, även roligt om det nu är några killar som läser min blogg? (skriv i inlägget här nedan, vilka ni är, blir jätteglad!:) Här kommer iaf min sötnöt igen!

image1079

♥ Vitt baslinne, H&M
♥ Rutig skjorta, JC
♥ Svart cardigan, H&M
♥ Mörkblå jeans, Diesel
♥ + Klocka, Ur&Penn
       Svart kors, Julklapp från mig
       Silverkedja med
       bricka (står vårat datum vi blev tillsammans i)

Kommentarer
Postat av: Björn

Den här outfiten är ju nästan identisk med den förra. Visst det är snyggt men lite mer variation på kläderna om du ska ta med din kille :P

2007-11-22 @ 22:57:49
Postat av: Anonym

snyggt ju! om fler killar klädde sig sådär bra skulle världen se bättre ut!

2007-11-23 @ 22:21:18
Postat av: Åsa

Jag skickade hit lillebrorsan då Emils outfit visades förra gången! *ler* Snyggt och enkelt!

Postat av: Johanna

Björn: Visst är det lik den andra, min pojkvänn varierar sin stil ganska mycket, och kanske är det inte så konstigt att jag väljer att fota han när(han enligt mig) bär den snyggaste klädkombinationen :)

Anonym: Tack! Ska föra den kommentaren vidare till han, uppskattas nog mycket :)

Åsa: Va kul :) Precis det målet jag har med min blogg, att inspirera andra!

2007-11-24 @ 00:03:17
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: G

Känns jävligt idol tyvärr & snälla skippa korset !

2007-12-07 @ 01:53:33
Postat av: Johanna

G: Jag tycker det känns väldigt mycket Emil och väldigt mycket snyggt! och skippa för tusan inte korset som gör pricken över i! Smaken är delad!

2007-12-07 @ 09:39:10
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback