Det blir bara bättre!

Igår var det rekord igen på bloggen, blir verkligen grymt glad! Peppar mig bara ännu mer att fortsätte med detta "intresse" :) Igår hade jag nämligen 625 unika besökare och 1584 sidvisningar!
Hoppas många av er stannar kvar och fortsätter läsa även denna gång. Jag ska försöka att inte göra er besvikna!

image945

Idag har jag som sakt haft fult upp (Måndagar nivet) Längsta skoldagen plus sen showdance på kvällen.
Har därav inte blivit så mycket bloggning men det tar vi igen nu tycker jag!
Har nämligen shoppat lite idag. Håller duktigt i pengarna men ett armband och en kofta från Indiska fick det bli!
Sprang nämligen runt halva stan plus kista innan jag fann den i rätt storlek i gamla stan. Den är sådär mysigt "island, lappland, norsk-tröjja" stil på den!  Har letat ruskigt länge efter en sån här godbit. (Kommer självklart visa den här, inom kort :)

Juste fick hem min nya 
klocka från cocoo också, och äntligen något som passar kring min lilla handled!
Fanns flera hack att välja mellan, känns dock lite ovant med klocka, har inte använt det sen när jag lärde mig klockan höll jag på att säga, men nästan faktist!


Dags att hoppa in i duschen, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback