invigning av kameran

Började såklart ta bilder direkt när jag fick kameran,
gu va den e bra! bättre än man själv är så man har endel att lära!
tänkte iaf visa några bilder som jag själv tyckte vart riktigt fina :)


             

1. Emma med skärpedjup
2. Skärpa på pappas cykel
3. Smaskigt läckra jordgubbar (tagna med makro)
4. Killepitsch (sprit)
5. Rosenbuske utan rosor (suddig bakgrund)
6. Min älsklingspojke
7. Lillasyster Maria i fokus
8. Emil,Jag,Emma,Fransson och Emelie på ett hörn


Kom på att min förra inlägg angående shopping inte blev så komplett.
Tunikan från Indiska kom inte med.
Mamma tog en bild under min kväll, så man kanske kan få en liten glimt av den :)


image188

J
ag, Emma, Fransson, Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback