6/5 mys

Idag vaknade jag upp ute hos älsklingen, och det var soligt, åh så härligt.
Synd att det blåste lite bara, men var rätt varma vindar. Vi gjorde våfflor
som vi åt med blåbär,hallon och vaniljglass! :) mysigt gott att äta sådär ute på "sommarn"


 

Varken mitt eller Emils nyvakna ansikten ville vara med på bild. haha
Gott vare iaf!


Pappa kom sen och hämta mej, så körde jag hem. Gick ganska bra faktist.
In genom dörren och hoppa i andra kläder, sen åkte vi in till stan
Lillasyster hade dansuppvisning

Ska snart sova, känns som jag inte sovit ut något denna helg. med släkt och allt här
Delat säng med syrran sen i torsdags. Men imorn har jag sovmorgon, så hoppas jag kan sova!

Nanna sött


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: ja, det var något år sedan ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback