31/5 Svart fodralklänning

Jag som många andra, föll för den svarta fodralklänningen med dragkedja, till budgetpris!
Endast 198:- på H&M, märket divided.
Lyckades snappa åt mej den sista på hamngatan, i storlek 34.
Trots detta va den lite lång, på korta mig. Attans, kollade en till H&M i hopp om en 32,
men där var den tydligen slut för längesen.
Aja, med ett par höga pumps och skinjacka i sommar kan den nog bli snygg iaf!
Hoppas på det bästa
image237


Var egentligen meningen att jag bara skulle visa Fränsii en liten titt,
då det blev riktit dålig kvalle på bilderna.
Men ljusade upp dom lite i photoshop, så då blev det bloggning!




        

Kommentarer
Postat av: emilia

sälj fodralklänningen till mig!!!!

Postat av: Madeleine

Hej!
Undrar om du kommer sälja din svarta fodralklänning? Den är extremt snygg och jag letar och letar men hittar ingen som vill sälja och som är rätt storlek. Är villig att betala väldigt mycket för den.

Mvh, Madeleine

2007-11-29 @ 13:27:02
Postat av: Johanna

Madeleine: Så som jag känner nu kommer jag inte sälja den, inte än iaf. Var dock ett tag sen jag hade den på mig. men som jag känner nu vill jag behålla den, men självklart, man kan alltid ändra sig, speciellt när man har en stor garderob, hör av mig isf!

2007-11-29 @ 16:40:30
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback