29/5 Nu är det nära

Nu är det nära, Mallorca resan.
Två dar efter skolavslutningen åker vi, alltså den 10 :)
Har inte varit utomlands på mer än 2 år tror jag?
Ska bli jätteskönt iaf, och komma iväg från allt.
Haft en jobbig vår med operation,
skoljobb som hamnat efter,
och allt vet inte vad.
Men snart är det sommarlov , och snart är det mallis!
Här kommer lite fina bilder på hotellet, som ligger så gott som på stranden
10 m, till stranden enligt resekatalogen, totalt underbart !


image228


image227

Kommentarer
Postat av: Emelie

varför slutar ni så tidigt för? :o vi inte förrns slutar den 13de :/

Postat av: Skruttish

Hoppas ni får det kul där borta , dock lite tråkigt att inte ha dig här hemma :(

2007-05-31 @ 18:11:03
Postat av: Elina

Hej.

sökte på alcudia på google och då dök detta inlägg upp.

ser att du varit på mallorca förra året.

vi ska dit söndag morgon.

vart på mallorca var ni och har du något tips på något man inte får missa?

Kram Elina

2008-07-11 @ 15:22:54
URL: http://finaelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Elina: Va kul att du hitta hit genom just den sökvägen! :) Jag var där förra året jah och det var underbart, du ser som kanske på bilderna att vårat hotell låg mitt på stranden i alcudia "centrum" Det var nära till allt helt enkelt! Va härlig du som ska dit snart! Vet inte vad du är ute efter, om det är party eller sola men vi va mest där för att slappa, tare lugnt och sånt och då tycker jag det låg perfekt till. Missa inte bara att besöka gamla stan, hur mysigt som helst att äta på restaurangerna där i gränderna :) här kan du se lite mer bilder från när jag va där: http://johannnaas.blogg.se/2007/june/206-bilder-fran-mallorca.html#comment



Ha det så kul! kram

2008-07-11 @ 20:04:21
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback