23/5 Gästoutfit

Idag har det varit en solig dag! image220
Jag och Emil kom dock upp lite sent från sängen
Men en mysig frukost på balkongen fick det bli iaf
Därefter pankisar med grädde och jordgubbisar som mamma gjorde :)
Gick iklädd ett par svarta shorts och ett  ribbatt vitt linne. Ingen speciellt alltså
Har inte heller någon outfit bild.
Men när lillesyrran kom hem från skolan kunde jag inte motstå
hennes gulliga klädsel. Så jag tänkte bjuda på en liten "Gästoutfit"



Lillasyster har på sig: 

♥ Randig skjorta, Gina tricot
♥ Skärp, Vero Moda
♥ Shorts, Kapahl
♥ skor, Din sko

Kommentarer
Postat av: Emelie

antar att jag får svara här då :) vad roligt att du också ska dit :D vi ska bo i närheten av palma, cala mayor närmare bestämt. var ska ni bo? :)

Postat av: Skruttish

Vilken fin gästoutfit :)

2007-05-26 @ 09:09:19
Postat av: Emelie

gu vad mysigt :D vad heter hotellet? :)

2007-05-26 @ 15:53:57
URL: http://emelieedberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

hotellet såg jättefint ut :) bara familjen som ska åka lr?

2007-05-28 @ 15:08:53
URL: http://emelieedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback