18/5

Idag blev det stan. Kännde att jag behövde köpa lite nya hårgrejjer.
Bla, schwarzkopf's Bonacure repair shampoo och Balsam.

Har redan silvershampoot, vilket jag glömt att blogga om.
Silvershampoo ljusar upp hårets gula toner, rekomenderas starkt
till er som inte lyckats bra med slingning eller blekning!

Köpte också nya silkesdroppar, då mina andra va slut. har varit ett bra tag.
Men räckte länge då jag haft dom 1 å ett halvt år.
Köpte Osis magic dropparna (då jag redan har många Osis och Schwarzkopf bonacure produkter)
Känns som man får lite mer strukturerat och fräsht till håret, varför blanda massa jocks!


                            

schwarzkopf  bonacure                  Osis Magic, silkes droppar
repair shampoo


Köpte också en ny klänning på monki, svart och enkel, ska follas upp dock.
(visar bild senare)

Träffade också en gammal kompis från Bollnäs som jag inte träffat på 5 år!
Jättekul! :)


Kvällen blev middag hos Emma, vi laga till lite blandat och gott
Allt från Räkmackor till kycklingklubbor och pomes

       

Före                                            Efter

Jah, bilderna säger väll sej självt, men gott vare!
Emma's aptit för kycklingklubbor kunde inte vart större! Mums :) haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh nu blev jag hungri.. av den första bilden ej av den andra

2007-05-19 @ 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback