14/5 Gonatt inlägg

Omtumlande dag..
Vaknade iof inte specieltl tidigt, men sen vart det ut o fota med Emma, Vi skulle fota Té reklam.
Fick hyffsat bra bilder, men det börja regna mitt i allt.. var totalt genomfrusen i flera timmar efter jag kom in.
När vi VÄL kom in dvs. Varken jag eller syrran hade tagit med nycklarna ut. Å mamma och pappa va inte hemma. Knata först ner till farmor o farfar, men dom va inte hemma. Sen till mammas kompis som hade nycklar.
Har haft så konstigt ont i kroppen idag.. inte i musklerna eller förkylningsont utan mer i skelettet på nått kosntigt vis. lutaded jag armen mot ex. stolen gjorde d verkligen ont. Jättekonstigt.

Läkarna säger att det kan ta upp till ett halvår innan allt känns som om inget hade hänt
(i och med halsoperationen) Vissa får tillåme symtom med ont i kroppen i huvvet, öronen , halsen såklart.
o jag vet inte vad pga narkosen o hela alltet.
Att det här berodde på det har jag svårt att tro. Måste börja träna igen.
Gå upp i vikt (endast pga ,att jag ska kunna ha byxor som sitter bra igen, annars kan jag gärna stå kvar på mina 45 kilo. haha). Det jobbiga med träningen är att jag opererats just i(!) halsen.
Varje gång jag springer eller något ansträngande blire tjockt i halsen.

Oj vilket långt inlägg det blev. Jag som bara tänkte skriva gonatt.
Hur som helst var jag med emma på eftermiddan/kvällen, käka annanas och kollade OC, den serigen hållr verkligen på att spåra ur, sista avsnittet nästa vecka dock.

Har sovmorgonen imorn, sen en Foto B lektion på 3 timmar.

Gonatt o nanna sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback