12/5 dagens klädsel

image196
Nu blev det stressigt, Vi ska äta midda och har lite gäster! Sen bär det av till Fransson ikväll, då hela gänget är med!, undra om alla är lika laddade som jag :)

Idag
har jag pluggat hela morgonen , sen hade jag lovat mamma att shoppa lite fint till henne. så jag och mamma åkte iväg till jakan, kom nyss hem.

Sussie, Elina och Mats har redan kommit, så måste stänga ner nu.
Hur som helst, stressen avgjorde nog den slarvigt urklippta bilden. haha


Hur som helst, jag har på mig: 

♥ Sqin jeans, H&M
♥ Bronziga skor, Skopunkten
♥ Vitt baslinne, JC
♥ Kort tunn kavajliknande sak, H&M




Jag gissar att Sverige kommer bland dom 5 bästa :)
Får se om jag har rätt, nu ere tacotajm! Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback