11/5 eller ska vi säga tolfte?

Hur som helst blev det en mysig kväll på Mongolian, kanske inte lika mysig och bra resturang som den på sveavägen, men det va billigare priser å så fick ju emeliorna sina friterade bananer. haha
Någon outfit bild hanns det inte med att tas =/ . Men jag o Emil tog lite bilder på tåget

            
            

> Lockar i håret
> Svarta skinjackan
> Lillasysters linne (börjar bli till en favorit :)
> Vita jeans (inte använt sen i sommras)
> Svarta pumps från Din sko (första gången jag använde)



              

Jag har världens finaste pojkvänn, kolla bara på han
Du gör mig lycklig, det syns på bilden, så mycket känslor


Gonatt allihopa, imorn ere Eurovision
, GO SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback