10/5 Dagens

Har kommit hem från skolan, rätt sent dock.
Hade muntliga nationella i Engelska, vilket gick sådär (värsta ämnet)
Sen gymmade jag o Emma lite o nu e jag helt slut i kroppen, hungrig oxå.
Älskling ligger breve mig o sover...

Idag funderar jag på om jag ska sätta igång med pluggandet (drar på det jätte mycket!)
Eller om jag ska rensa ur garderoben lite, va längesen, inget får plats där inne o endå använder jag
nästan inget där inifrån känns det som. I samma veva tänkte jag ta lite bilder o lägga upp på presenter och nyshoppat!. Hmm.. får se hur det blir. Ska käka lite med Emil först, eller så fort han vaknat då. hehe

Slänger in en Dagens oxå! (Kassa bilder jag vet, fick brådis imorse)

    

Jag har på mig:

♥ Blommig tunika, Gina tricot
♥ Svarta leggins, Gina tricot
♥ Vit cardigan med guldknappar, Gina tricot
♥ Svart skinjacka, Gamla Stan
♥ Vita tygskor, Vagabond
♥ Nya skinväskan, Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback