1 maj

Idag har jag varit ute hos Emil, var verkligen jättelänge sen jag va där nu.
Övningskörde ut dit, och hem med, kul kul. Var också väldigt länge sen, men det funka.
Men roligast var nog endå när jag o älsklingen körde runt med bilen på hans gård. haha
Lättroade iaf :)
Hade en mysig och lugn dag, känns mer som söndag än tisdag.

Ska ju till skolan imorn också, första gången på 3 veckor. Känns ganska tungt, säkert mycket och ta igen.
Kommer bli helt uppstressad om jag känner mej själv rätt, är nog bara Emil som kan lugna ner mig på den punkten. Hur som helst, en sak i taget. Eller hur älskling.

Ska upp halv 7 imorn, så borde nog lägga mej nu. Bläää vad det känns jobbigt att gå till skolan imorn.

(hann inte med en dagens idag, och inte att visa dom senaste shoppingfynden heller, men det kommer)

Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: <3

Gonatt Älskling ! morsan höll på o kolla resor o sånt o ville inte ringa hem o väcka dej . konstigt att de inte kom fram nåra signals på mobben . . älskarej

2007-05-01 @ 23:28:49
Postat av: Anonym

kolla på min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback