17/3

image103
Igår gick jag upp hyffsat tidigt för att vara hemmafredag.
Men det va skönt, då solen var framme och underbart vårväder,
åkte till kista och fixade lite med Älsklings present och sen träffades vi,
då jag skulle städa på jobbet i stan senare så åkte vi in och åt glass innan, mys mys vid vattnet:)
Jag älskar våren, lite varmare bara så blir det perfekt!

Fredagens outfit såg ut såhär:

image104

Från topp till tå
- Scarf, gammalt fynd i garderogen
- Vitt linne, lillesyrrans
- Gul kofta, MQ, sunshine
- Hängslen, JC
- Skinjacka, Skinaffär i gamla stan
- Guldhjärta, Pärlshopen
- Svarta stuprör, H&M
- Svarta ankelboots, Din sko

____________________________________

Kvällen blev fest i viksjö och både jag o Emil e lagom sega idag,
blir nog hemma mys ikväll!

Ha en bra lördag alla glada ! chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback