Insydda jeans

Hade en period för mig då jag började sy in alla mina gamla utsvängda jeans till stuprör.
Jag är ingen hejjare på att sy direkt, men sy in byxor kan jag! :)
Hur som helst sydde jag in ett par gamla favoritbyxor till Emma idag.
Ett par wrangler (föredetta utsvängda) Blev perrfa på en gång o inga sprättningar behövdes, yes..
Här är resultatet, Emma blev supernöjd (tror jag,hihi)

image303

Nu sitter dom prima.... Bilden gör dock inte jeansen rättvisa,ser väldigt randiga ut. Sydde även in ett par till gamla jeans. Nämligen mina egna.. Inga som jag använder dock. inte på år, dom kom nämligen från emmas garderob och därmed lite till plagg. Inte nog med att det är proppfullt i min egen garderob, jag fyller tydligen ut andras. haha

Hur som helst tänkte jag att det var likabra att sy in dom gamla jeansen oxå. Inte för att jag vet óm jag kommer använda dom. Är nått med färgen o fickorna tror jag .. för ljusa kanske.

Åt god mat hos Emma ikväll, Röding med potatis o romsås, mums
Sen gick vi hem till mig o kollade en film vi hyrde, Att göra en pudel.
Nån som sätt den?
Rätt gullig varen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback