9/5 Mallorca!

Ska upp om fem timmar. fattar inte att jag inte lagt mej än
Galet sjukt. har inte äns packat klart. mykke e sånt som används imorn bitti som måste ner (nessecären)
och sånt. E nästan lite små nervis, tänk om man glömmer nått. å så flygresen, jag som har sånna problem när jag flyger, men d kanske växt bort? jag hoppas d! :D

Ha en bra vecka alla glada, för d ska iaf jag ha!

Kommer dock sakna dig min älsklingälsk, men en vecka, i know we can do it ;) hihi

Wohoooooo

Mallorca, here i come!

Kommentarer
Postat av: Skrutti

Jag kommer sakna diig storesyster <3 !
Ha jättekul nu :)

2007-06-09 @ 22:42:50
Postat av: Skrutti

Jag kommer sakna diig storesyster <3 !
Ha jättekul nu :)

2007-06-09 @ 22:43:12
Postat av: emil

Hare bäst älsk
! kmr sakna dig
.
.
ringer dej när jah vaknat o du ligger på beachen ;) <3

2007-06-10 @ 00:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback