8/6 Sommarlov

Idag var det skolavslutning och nu är det äntligen sommarlov!
Gu va skönt, behövs verkligen. Jag, älsklingen och Emma kom hem efter avslutning
och mamma hade gjort pankisar med jordgubbar o grädde (en liten tradtion vi har sådär)
Sen blev det lite kubbspelande i parken,
därefter var man så varm så man knappt kunde stå upp,
så det blev lillsjön, årets första dopp! och jag doppa mig först,
och badade längst. tro det eller ej :D  (lite stolt sisodär) För o vara badkruka!
Det var varmt i vattnet, förvånadsvärt, och man blev sådär skönt nerkyld,
vilket dock bara varade ända till sjön var utom synhåll på vägen hem.

Blir nog lillsjön imorn oxå, då min söta kussin är på besök (han är 2år)
På söndag morgon åker jag till mallorca oxå :) Packa packa står också på schemat,
det känns som det e fullt upp hela tiden,
kan nog inte komma ner i varv förräns jag befinner mig på stranden på mallis!

Nu blir det snart sängen tror jag, är sjukt trött från gårdagens utgång, 3 timmars sömn den natten.
Men för att inte förlora morgondagens 29 grader i skuggan, är det nog dags för sleepingtime snart.

Sola på och njut av sommarlovet (ni som redan fått :)

Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback