28 juni, Shopping

Idag blev det lite shopping... igen. Kan inte hjälpas.
Emma kom till jobbet o mötte mig. Där satt jag o smaska på en pizza (fy på mig!)
Skärpning nu.. Äter vanligtvis ganska sunt i min familj men att jobba på en resturang, med gratis mat efter jobbet. Svårt svårt. Kan ju trösta mig själv med att jag äter mest fisk där iaf! (men två ggr pizza) upps. Dessutom har jag inte tränat på flera veckor.. Låter nästran som ett ångest inlägg det här.
Men imorn efter jobbet bär det av till gymmet med Emma, Inga undanflykter här inte!

Nå, dagens shopping såg ut såhär!

   image298  image297  image299

Mest nödvändiga grejjer.
Mascara , Lancome l'extreme kostade 245:- på kicks då man även fick med lite tester på Ögonkräm och make up remover. Emelies tips, hoppas den kommer vara bra :)

Ni som läser min blogg troget vet nog om mina mjukisshorts, så skönt för hemma mys!
I butik fanns dock inte myströjjan, men nu hade den kommit in så jag passade på. 199:- H&M

Här blev väll lite av ettt impulsköp, jag har nämligen ett problem. REA. tankarna går i, men då måste jag nästan? visst är det värt det? Hallå, ett par jeans! ... Jag gillar färgen.. satt helt okej. Känns lite sådär lagom höstiga (då mamma förbjudit mig att köpa mer sommarkläder, hon antyder att jag inte äns kommer hinna använda allt jag redan köpt) Hon har fel. Men kanske rättt i att jag borde lugna ner mig lite och börja fokusera på hösten. Känns så konstigt o säga, sommarn har precis börjat ju! Hur som helst va jeansen lite för höga för min smak och lite för långa. Kommer eventuellet sy in dom från knäna o ner så det blir lite mer stuprör. Fick hem dom för endast 250:- från Gina tricot. Vad kan man säga, dom skrek efter mig..

Så, nu ska jag ringa älsklingen som för tillfället befinner sej i sundsvall. Sen blir det nanna kudden så jag pallar med jobbet imorn!.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback