8/7 Ska det här kallas sommar?

Nu har det snart regnat veckor i streck, okej, uppehåll med jämna mellanrum, men när ska den RIKTIGA sommarn komma? Vill ha, vill ha. Speciellt nu när jag jobbat klart oxå. då man verkligen ska vara ledig och förhoppningsvis får njuta av en varm o härlig sommar?
Nästa vecka (V.29) Åker jag med älsklingen till Gotland, Då vill jag ha sol, värme och allt där till ;) Är galet kär i Gotland, i Emil, i sommarn. Hoppas på en härlig kombination! ;)
Därefter åker jag upp till landet (Dalarna) får träffa, maria o mamma, pappa igen! :)
Hoppas på mycket båtåkande, picknickar på olika Öar, vattenskidor och solning på bryggan.
För visst är det för tidigt att ge upp hoppet?
Nästa vecka kommer nog sommaren endå (hoppas!)



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill också ha sol och värme!!! Är trött på allt regn. Riktigt trött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback