26/7

image374image373
Idag kom maria o pappa hem o blev  genast kär i lillsyrrans shoppingfynd som fick bli dagens klädsel.

Har även shoppat en del smått och gott idag, såsom.
hängselkjol, magtröjja(?), kofta, deo och en frisörsax.

Älsklingen ringde mitt på dagen oxå när han landat på kreta. Och hör o hämpna 40 grader i skuggan. Inte för att jag skulle tacka nej tlll en resa med det här skitvädret hemma. Men ruskigt varmt e d. hur ska det då vara o befinna sig i solen? Man får väll ligga i poolen antar jag.
Saknar han iaf redan men bara att hålla humöret uppe.


Imorgon åker jag upp till landet och blir där i två veckor. Dvs, väldigt lite bloggande eller nästan inget alls.
Ska bli skönt att komma iväg inte vart i björka något denna sommar. O så saknar jag Mammsen.

Hur som helst, nu blir det pappas smarriga tortillatårta :)



Jag har på mig:
♥  Syrrans klänning, Lindex
♥ Svarta sommarskor, Sko punkten
♥  Svart skinväska, Indiska
(glömde totalt bort accesoarer idag)

Kommentarer
Postat av: L

gillar klänningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback