dagens vill ha!


1a2a3a


Åh, vad shoppingsuget är framme!
Hittade 3 gobitar på ginatricot.com som jag bara måste ha!
Ska springa ner till centrum o kika på dom så fort jag slutar!
Ibland blir man så besviken när inte allt finns i butik som på internet.
Men jag hoppas mest på den svarta och den gula, och att passformen är som man hoppas


Någon mer än jag som längtar till våren?
Jag är verkligen trött på dom stora jackorna jag får gömma mig i nu i vintertid, vantrivs..
När ska den riktiga johanna få komma fram egentligen?
knappt så man kan gå i snygga höga skor när isen och snön är överallt.

Sugen på vårshopping är vad jag är. har inte äns hämtat ut lönen som kom för kanske en månad sen?
En månad . Är jag tokig eller är jag tokig? Hade väll tappat suget helt enkelt, men har det kanske kommit tillbaka nu? börjar kännas så iaf! haha


Hastalavista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback