18/2

Hellu hellu
Har inte bloggat någe idag. Dagen har varit som en vanlig söndag.
Va på ikea lite på dagen med mamma och syrran o sen blev det hem och plugga.
Känns inte alls kul, har redovisning imorn och är väldigt oförberedd.
Gubben kom hit en liten kortis på kvällen, d va mys :)
Och där innan sydde jag faktist in två par gamla jeans.
Alla tror jag nångång känner att dom har saker som bara ligger o skräpar i garderoben,
så är det i alla fall för mig i min jeans låda, två par riktigt utsvängda jeans blev till stuprör :)
rätt nöjd faktist, trots att färgerna på jeansen kanske inte är mina favoriter. Tänkte lägga upp bild, men är något fel på bloggsidan så funka inte =/
Aja, nu ska jag ringa Emil o sen hoppa i säng, ska upp halv 6 imorn. bläää
Nanna sött allihopa! puss o kram, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback