16/2 Fredag

Fredag

Igår va det fredag, och det blev biokväll med Emil o Emma
biovalet blev kanske inte det bästa, då "skräck" filmen vi såg var värre än väntat. Hannibal Rising, Riktigt äcklig. Fick sitta o gömma mig bakom älsklingen under i stort sätt hela filmen. haha. men men. tur att han var där iaf. Emma satt o kura in sig i sin stora jacka, första gången den här vintern som jag blev riktigt avundsjuk på den. Man visste inte riktigt vart man skulle ta vägen.


Gårdagens klädsel såg iaf ut såhär:
- Svarta jeans, Gina tricot
- Vitt baslinne, JC
- Rutig skjorta, MQ
 



Ikväll blir det MM hemma hos Emma, Middag och Mello :)
Ska äta fläskfilé tror jag, mums. Dom båda Emeliorna kommer också.
Nu måste jag snabba mej, ska städa o grejja på 30 min. Chao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback